Vanhemmat

maanantai 7. lokakuuta 2013

Tunaroinnin tähtihetkiä!!

Olen aivan varma, että synnytyksissä katoaa muistamisaivosoluja. Olen tosin aina ollut kova koheltamaan, unohtamaan, sähläämään ja tunaroimaan. Kolhin itseäni koko ajan joka paikkaan ja kuvittelen olevani pienempi kuin mitä olen. Olen omasta mielestäni todella ketterä, joka myöhemmin usein kostautuu. Kaikki läheiseni ovat tottuneet siihen, että minulla on koko ajan jotain hukassa. Kun käyn kyläilemässä jossain, jätän yleensä AINA jonkun tavaran jälkeeni.

Lapseni ovat lähteneet maastojuoksukisoihin farkuissa ja tennareissa, sekä viime viikolla unohdin poikani koulukuvauksen. Onneksi päällä oli sentään puhdas ja siisti paita. Seuraavan viikon hoitoajat pitää aina viedä viimeistään kuluvan viikon torstaina, olisinkohan ehkä kerran ne silloin vienyt. Monesti soitan maanantaiaamuna, että voinko tuoda tyttäreni hoitoon!
Viimeksi kun minulla oli kirppispaikka, unohdin hakea vaatteet pois. Puhelimeni oli jäänyt edellisenä viikonloppuna ravintolaan, eikä kirppisihmiset saaneet minua kiinni... No siellä ne tavarani sitten muutaman päivän odottivat minua kärryissä...
Unohdan kaikki sovitut tapaamiset, maksut, sekä muut "tärkeät" asiat. En muista lasteni harrastusaikoja tai kokeita, onneksi he muistavat ne yleensä itse.  Olen yrittänyt merkitä kalenteriin kaikki, mutta unohdan katsoa sitä. Töissä hukkaan lamppuni, avaimeni, jopa takkini!!!! Kadotan vuodessa valtavan määrän hanskoja, hattuja, huiveja..... Mutta silti suutun miehelleni, jos hän joka asiasta minua muistuttelee! :D

Sitten siihen tunarointiin! Jo pienenä minulla oli koko ajan kolhuja tai joku paikka paketissa. Sählään jatkuvasti. Yhtenä kesänä peruutin KAKSI kertaa rattaiden päälle! Miten sitä voi muistaa, että jätti ne auton taakse odottamaan takakonttiin laittoa, kun välissä laittoi lapset turvavöihin!! Polttelen ruokia pohjaan, unohdan kahvinpurut keittimestä ja veden puurohiutaleista. Lähden ostamaan kaupasta tavaraa mitä en kuitenkaan osta. Kerran kiersin bensa-automaattia kolme kertaa ja aina oli tankki väärällä puolella!! Viihteellä ollessani onnistun lähes joka kerta nolaamaan itseni jollakin tavalla, tai itse asiassa nykyisin minua ei enää edes hävetä, naurattaa vain!!

Mutta tämmöinen olen :) Ja silti onnistun jollain tavalla organisoimaan suurperheeni arjen ja pitämään kaikki lähes tyytyväisenä!!!

Viikoloppuna ystäväni järjesti 80 -luvun bileet!!! Näitä teemabileitä pitäs olla useammin!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti